CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 30, 2009

I Miss You My SDTBFF!


saya rindu gila kat my sdtbff (please refer previous post for the meaning).

erm, takpe takpe. this may boleh jumpe. hopefully!

erm, tapi, tak kan la drive g tesco lagi?hehe

tak tak.
ayah! renew la roadtax! nak g jalan jalan. hehe Wow
. friendship ni sangat mengagumkan tau.haha. but, honestly. sgt appreciate this friendship.

once in lifetime (tak kesah la those culprit nak cakap ape, coz they dont have like mine). she is my future made-of-honor.haha. kami dah book diri masing masing for our wedding ceremony :)

suke! nak buat macam movie Brides War. hehe



well sdt, take care balik rumah hari ni. kirim salam kat our mama
rest rest. no need to see tuuttttt for few days. mesti lega kan.

:)

I MISS YOU!

0 commmmmmeennntts: