CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 28, 2009

jogging jogging


today I rajin. bangun pagi lepas pray tu, terus siap nak pergi jogging.haha.gila bersemangat.
so, pakailah uniform jogging. dan berjogginglah for about 30min camtu je.then pancit. dah berabad x jogg. :(
well,okay okay. jangan sedih sebab saya dah lama tak jogging.(haha,gila perasan. then bantai gelak sorang sorang) ok ok, full stop!.
saya jogg,then saya pergi main kereta kereta. betul betul berazam nak terer drift kereta tu.haha. no lah, gear satu pun tak smooth lagi (gear lain okay je*berlagak*),maklumlah.kereta oldies,vintage,classic,punya sentimental value etc etc. walaubagaimanapun, saya sayang kereta tu. :)
lepas saya drive drive, saya cuci lah kereta tu,cz ayah tak suke nampak kereta cantik tu kotor. haha. saya cuci dia. dia tu kereta. bukan ayah saya okay!
okaylah, here are some snapshot untuk mengexercisekan mate u all. enjoy! :)


kampung lama i, Nashville TN haha

bersukan! bersukan! haha semangat gila. but i did not doin any sports workout.heh except yang terbaru setelah berabad tak buat, jogging. :)
okay,i dah habis jogging. nak balik dah. lalu kat lake ni.

then terjumpa bunga ni.teringat time childhood dulu,suke petik petik then main masak masak.haha

jalan ni romantic kan. cinta. heee


0 commmmmmeennntts: